Elele ranger aldım henüz kullanmadık ama fiyat performans olarak alınabilecek en güzel arabalardan kumaşı, iskeleti tekerleri çok kaliteli süspansiyonu iyi kaç kilo bilmiyorum ama bana göre ağır değil minyon değilim 1.70 boy 78 kiloyum , tek elle kapanmıyor ama kapanınca çok yer kaplamıyor bebek arabasından memnuniyet beklentiyle orantılı benim içime gerçekten sinerek aldım