Merhaba🙂 ben 19+1 haftalik gebeyim cok fazla çıkmadı karnım ve hic bi testi yaptırmadım yaptirmicam çünkü yaptırılan testte bebegin kafasından bi sıvı alınıyo oyle yaptiriliyomus ayrıca yanlış sonuc verme paylarıda var yani bebeginz saglikliyken alinan sivi yuzunden sagliksiz doğucak yani cok sukur bi sıkıntımız yok herşeyimiz de gayet güzel