Nadye HaticeTfekakr benim de 37 günüm var ama karnım hala çok yukarda. Bi de ultrasona göre iki hafta önden olduğu halde. Normal mi acaba.
HaticeTfekakr Nadye normaldir büyük ihtimalle anormal olan benimki, plesenta çok aşağıda yerleşmiş! Ve gün geçtikçe bebeğim ağırlaştıkça da aşağıya iniyor neyseki 35e vardık sayılır! Senin göğüs kafesine çok baskı yapıyordur, akciğerlerine! Benim de kasıklarıma!