Alparslanmoms rabiaa_ benim oğlum nuk kauçuk olanı tuttu birçok emzik arasında şimdi 11 aylık chicco silikon kullanıyoruz uykuya geçişte arıyor ve çok huysuz olduğunda ikisindende memnun kalmıştım
Mrs_ss Ben de bebeğimi ilk olarak nuk'un kauçuk emziğiyle alıştırmayı düşünüyorum, bebekler en çok onu tutuyormuş çünkü 👍🏻abisi çok ağlayan bi bebekti ve emzik tutmadığı için çok zorlanmıştım inşallah bu sefer başarırız 🤭