Zynpml 8+5 haftalik hamileyim ve ara ara kahverengi zarımsı bir akıntı geliyor. Böyle bişey yasayan oldumu aranızda? Ve psikolojim allak bullak her an aglamaya hazır dolasıyorum☹️
kitapkurdu Zynpml bende de o haftada kahverengi akıntı gelmişti doktor düşük tehliken var demişti. İnşallah size yoktur ama yine de bi doktora gidin
Eceveannesi Zynpml korkma cnm benimde 8 hftada oldu ultrasyona girdim acile gidip bebek çok sağlıklı üstüne görebilirsin dedi ama sen 3 ay dikkat et cnm korkma çok çok normal
Zynpml Sghslove gecen hafta gittim verdi o ilaci kullaniyorum zaten ona ragmen hafifte olsa geliyo insallah yerlesme belirtisidir
Zynpml Eceveannesi gecen hafta pazartesi gittim bende doktora yine olmustu bebek iyi dedi kalp atisi büyümesi felan gayet normal korkma progestan a devam et dedi sadece hani ilaca ragmen gelmesi kafami karistirdi bana kalsa hergün doktora gidip kontrol ettirebilirim 😕 2017 de 2 düsük yasadim üstüste o yüzden cok tedirginim
Hmsregmze Zynpml benimde 8+5 ve ara ara lekelenme yasıyorum. Progesteron kullanıyorum. Cok kahve degıl benim bir kere de kırmızımsı olmustu gectı ama stres cok daha kötü etkiliyor emin olun sakin kalmaya calısın🙏🏻 Gittiniz mi hıc doktora
Zynpml Hmsregmze gecen pazartesi gittim kalbi atiyo hersey normal dedi progestan a devam et dedi yolladi 😕 stres yapiyorum malesef zaten farkindayimda yoruldugum ve strese girdigim günler oluyo genelde lekelenme
tde_kubra Bu haftalarda yerleşme kanaması olmaz diye biliyorum doktorum bana öyle söylemişti, ihmal etmeyin doktora gidin progestan verecektir, kan uyuşmazlığınız varsa da iğnesini yapıyorlar, ihmale gelmez
Zynpml tde_kubra ben Almanyada yasiyorum ve buradaki doktorlar o kadar ilgisizler ki herseye normal normal deyip yolluyorlar ☹️
Hmsregmze Zynpml bende 2 düşük sonrasında tüp bebekle hamileyim canım endişeni cok iyi anlıyorum. Yorma kendini dinlen progesteron da kullanıyormuşsun kalbini ferah tut.