Merhaba arkadaşlar. Geçen ay ilk denemede hamile kaldım ama maalesef kimyasal gebelikmiş. Şimdi bu ay adetimden 20 gün geçmesine rağmen kan tahliline göre hala yumurtlamamışım. Acaba adet düzenim bozuldu diye mi yaşıyorum bu sorunu bilemedin. Çünkü normalde 5 ay önce ultrasonda yumurta kalitemin çok iyi olduğunu söylemişti dr.benim sorunumu yaşamış kimse var mı?