Bunu yazıp yazmamak konusunda çok kararsız kaldim ama dayanamadım artık ben Yalova'da oturup başka şehire evlendim eşim polis memuru ve eğitimdeydi o yüzden evimden eşimden uzak bir kayinvalidemlerde bir Yalova'da olan annemlerde kalıyordum o yüzden iki sehirdede ayrı doktorum vardı hamileliğimin 30.haftasinda annemlere gittim bir süre kalmak için ama orda doğum sancılarım başladı ve her zaman beni kontrol eden filiz hanima gittim saolaun zaten ilgisini çok severdim hastanede yatış süreci tedaviler derken 3hafta evde wc ve hastane nst harici kalkamadım ama 33.haftada bebeğimin kalp atışları bozuldu Filiz hanım sadece bizde yenidoğan yogunbakim var zaten Yalova'da başka yerde doğum yapamazsın dedi öğrendin ki Atakenttede varmış neysee önemli değil doğumum oldu sezeryanla aldı bebeğimi ama oda ne ?? Yenidoğan yoğun bakımda yer yok erken dogumum olcagi belki olduğu için bebeğime ciğer gelistirici iğneyi 2doz uygulamisti zaten ve bebeğimi kuveze koymadan bize verdiler ve şu an yanında olması hep yanında olcagi anlamina gelmez solunuma dikkat et dediler madem riskli neden koymuyorsun kuveze ya benim bebeğime birsey olsa ( daha öncede koymamışlar ve bebek evde ölmüş) en azından bir kaç gün takip edilmesi gerekiyordu haksizmiyim ayrıca kuzeve koymadiklari için resmi kayıtlara 36.haftada doğum yapmışım gibi gösterdiler neden çünkü bebeğime birşey olsa kendilerini kurtaracaklar 👍🏻👍🏻 işitme testine soktuk baş çevresi çok küçük olduğu için makine oturmadı kafasına sonra götürdük testten geçemedi tabi benim eşim geldi ve evime döndüm artık Kocaeli'ne burda işitme testi için götürdük bana çocuk testten geçmiş dedi onu bile sisteme öyle girmisler yapamayız bir daha dediler bende bana verdikleri testten geçemedi kağıdını gösterdim tekrar yapıldı test doktora gidiyorum 33.te doğdu diyorum hayır 36 yaziyor diyor birde beni yalancı çıkarıyorlar her yerde derdimi anlatmak zorunda kalıyorum kuveze girmediği için bir sürü sorun yaşadık hala yaşıyoruz o kadar insana tavsiye etmiştim ki eski postlarımdan görebilirsiniz ama yazık dünya kadarda para ödedik kaldığımız her geceye doğuma iğneye hepsine para para para Allah çocuğumu bana bağışladi şükürler olsun ama diğer bebek gibi ölebilirdi birde biz o çocuğu verirken ağlattık aile ne yaptıysa diyor aile kendi evladına ne yapacak senin hatan pramature bebeği hiç kontrol etmeden kuveze koymadan verirsen öyle olur !!!