Kızlar selam,daha önce zorunlu kürtajla sonuçlanan bi gebeliğim oldu 7.haftada aldılar. :( bu ay tekrar düşünmeye başladık.. Şu 3 4 gündür aşırı bi halsizlik ve uyku hali var bende.. Sürekli uyumak istiyorum ama belirtiler bu kadar çabuk kendini belli eder mi bilmiyorum. Sizin fikriniz nedir bu konuda? Midem de bulanıyor ama onu buna yormak istemiyorum midem hassastır zaten onunla ilgilidir diye geçiştirdim ama uyku halini düşünmeden edemedim..