Melinay11-annesi_ Kizlar 35 hafta 6 günlük hamileyim sürekli ateş basıyo midem bulaniyo bide karnim cok sertlesiyo kasılıyo sizde bu neden olur dogum belirtisi olabilir mi acaba?
Gizemabc Melinay11-annesi_ ben de 35.4haftalık hamileyim. O ateş basması bende de oluyor. Mide bulantım yok; ama karnım sertleşiyor. Dün kontrolüm vardı. Nstye de bağlandım. Çok şükür sancım çıkmadı
gulkara Melinay11-annesi_ benim de 33+3 . Bebek bugün birkaç defa toplandı. 3 hafta gelişim geriliği var bebek beslenemezse erkenden alırız demişti Doktor. Şimdi tedirgin oldum bebeğin toplanması erken doğum kasılma falan diyenler olmuş korkuyorum
Sghslove Melinay11-annesi_ bende 38+4üm son 2 haftadır geceleri aşırı terliyorum üstümü değiştirme gereği duyacak kadar çok ve içim bulanıyor salı günü sezaryene alınıcam
Evinanne Melinay11-annesi_ tam tamına aynı şeyleri yaşıyoruz canım bende 35/6. Midem bulanmaya başladı karnım çok sertleşiyor geceleri hep üzerimi açtığımı söylüyor eşim ki normalde hayatta açmam 😇
Gizemabc Melinay11-annesi_ 2 hafta önceki kontrolümde usgde bebeğinn kafası çok aşağıda olduğu için alttan da muayene etmişti. Çatım normal doğum için uygunmuş. Şimdilik erken doğum belirtisi yok. Bakalım bekliyorum
Melinay11-annesi_ gulkara Bildigim kadariyla kasar peyniri bugday ruşaymi muz findik ici bebege kilo aldiriyomus istersn onlari dene canm
Minikvemother gulkara benimde maalesef 3 4 hafta gibi geri bebeğim tek damardan beslendiği için.sizin bebeğiniz kaç kg?
Zeynep-60 Sghslove günümüz aynı canım ☺️ Aynı belirtiler bende de var o mide bulantısı kusma öldürüyor beni
gulkara Melinay11-annesi_ hepsini deniyorum canım maalesef geriden geliyor. Dr cuöa günü toparlar gibi geliyor dedi ama bilemiyorum 3 hafta da çok fazla. Bir de erken doğarsa ondan korkuyorum daha çok küçük
Sghslove Melinay11-annesi_ canım tüp bebek gebesiyim ben bebekteki bazı riskleri en aza indirdiği için tüm doktorlar sezaryen gözüyle baktı bana.bende normalden korktum planlı sezaryen olucam
Melinay11-annesi_ Sghslove Anladm canim ayni belirtiler olunca acaba bnde mi sezaryan olucm diye düşündm bian bnde sezaryan cok korkuyorm da
Sghslove Melinay11-annesi_ her doğum zor canım ama sonu güzel olsun Rabbim sağlık versin de . 🙏🏻 Korkma. Gerçi bende korkuyorum ama bir yandan da sabırsızlanıyorum ☺️☺️
Melinay11-annesi_ Evinanne Acaba bu normal mi canim yoksa dogum belirtisi mi bu konuda bi bilgin var mi?🙂
Evinanne Melinay11-annesi_ hiç bilmiyorum doktora da sormadım ama adet ağrısı tarzında ağrılarım da başladı buna normal artık demişti. Bence doğum belirtileri olabilir valla sonuçta az kaldı🥴
Zb1906 Bende 36+4 midem çok bulanıyor hiç bişey yiyesim yok zorla yiyorum gece bende çok terliyorum hayırlısıyla dogursak alsak evlatlarımızı kucağımıza inşallah
Melinay11-annesi_ Sghslove isallh alirz hayirlisiyla saglikla kucagimiza canim günler gectikce hem heyecandan hemde korkudan uyuyamaz oldm☺🙂
Sghslove Melinay11-annesi_ ben ağrılardan uyuyamıyorum kabızlık makata baskı, bel ağrısı, bacak ağrısı, adet ağrısı gibi ağrılar falan filan aman bebeklerimiz iyi olsun ben razıyım her şeye ☺️
Melinay11-annesi_ Sirin_beyza Aynn canim bnde korkuyorm bide cevremde bikac kisi 36 haftalikken dogum yapti kiz bebekler beklemez fazla dediler şimdi sürekli acaba mi diyorum
fadimelif Sghslove kabızlık iyi değil günlük 3-4 adet kayısı yiyip son haftalarda fazlasıyla sıvı tüketin doğumdan önce büyük abdestin iz olmaz