Anneyavrusu Merhaba bu sabah ayak bileklerinde acayip şişlikler var ödem gibi ama çok şişmiş erik yerleştirmişler gibi ne yapmalıyım
Canan_irem96 Canim dokdora git kendini biklyosundur biseye diken falan batmadiysa carpmadiysa bu allah korusun album olur gebelik zehirlenmesi olur korkutmakda isdemezdim ama