Emin_e Ben doktora sordum nasil rahatsan oyle yat dedi bana.. evet sol taraf da rahat ama ben sirtustu de saga da sola da yatiyorum hep ayni pozisyonda kalmıyorum zaten.. 28. Haftam bitiyor...
tuba-ozdogan Hacer_ikiz_gebe soda ıcemıyorum magnezyım verdı dr ama cok duzenlı kullnmadım ondanmıdır o agrı. bole kemiğim soğuk alıyo gıbı sızlıor
Bahar33 Ben de 25+1 ,dilediğim gibi uyuyorum , yüz üstü uyumaları azalttım sadece ama bazen kendimi yüz üstü buluyorum 🤦♀️🤦♀️
Mlsldy Haftamdayım bende sağa da dönsem sola da dönsem yatamıyorum magnezyum da kullanıyorum ama bel ağrısı kalça ağrısı beni benden alıyor bölük pörçük uyumaktan ve ağrılı uyanmaktan yoruldum artık😢