Mormenekse
Seni o kadar iyi anlıyorum ki anlatamam tam 6 kez o negatif test çubuğunu ve sıfır çıkan kan testini gördüm kim ne derse desin içindeki o kırgınlık geçmeyecek 😔 Yedinci denememde o çift çizgiyi gördüm ama inanmadım kan testi çıktı hala inanamadım 11 haftalığım sanırım doğduğu zaman inanacağım. Yılma nolur imkan dahilinde devam et ve doktor değiştir 😘