benim-kalbim-o Nesizade05 10 haftalıkken zaten çok belli olmaz ben 11 oldum hafif bi sivrilik var o kadar 😊
Gull2110 Nesizade05 bence bendekide gobek 😀 henuz belli olmasi icin cok erken bence belirtilerim bile yokki hamile gibi hissedeyim cok sukur rahat geciyor 😀
Semiha89 Nesizade05 ben de 10 haftalığım dun misafirim vardı göbeğim varmjs hamile oldugumu ordan anlamıs öyle dedi... Insan kendi pek farkında olmuyor