Kesinlikle takmayın ve Doppler cihazı olan bir hekime takip yaptırın. Benim dr.umda yoktu, acısını çok çektim. Sürekli başka dr.a yönlendirdi beni en küçük şüphesinde. O yönlendirdiği de tuttu bebekte gelişim geriliği var hatta beyin koruma fonksiyonu devreye girmiş, hemen ciğer geliştirici yaptırıp sezeryana alsın seni dedi yoksa bebeği kaybederdiniz dedi. Şu an olması gereken kilonun ve ölçümlerin çok gerisinde dedi, 2060gr kadar ölçtü. Yaşadığım şoku en iyi siz anlarsınız. 34 haftalıktım. Kabul etmedim. İçimde hep bebeğimin iyi olduğunu hissediyordum. Başka dr gittim. İzmitte çok bilindik biri, aynı zamanda kardeşimin de doktoruydu. Allah razı olsun, daha ultrason muayenesi bile olmadan senin bebeğin 2500gr.dan fazladır dedi. Ultrason ölçümlerini yaptı ve her şey normal, bütün bebekler 3-4 kilo doğacak diye bi kural yok, seninki de biraz minik olur o kadar dedi. Yine de 9 aydır beni o takip etti diye eski dr.umda devam etmek istedim ama O, 35. Haftamda tekrar sezeryanla almaya çalıştı bebeği! Bu sefer kesin bıraktım. Bir Prof dr.a gittim içim rahat etsin diye. Başıma gelenleri anlattım, muayene etti, Ölçümleri yaptı ve her şey yolunda dedi. Çok şaşırdı ve iyi ki kabul etmemişsin yazık ederdin dedi. Toplamda 4 dr gezmiş oldum yani 🙈 37+2 de sabaha karşı 4:30 gibi suyum geldi, 9:40 da normal doğumla bebeğimi kucağıma aldım. 2610gr minicik ama kuvveti yerinde bi bebişim var maşallah. Sizin de öyle olacaktır, içinizi ferah tutun.