Oznur Kızlar ayın 7sinde spinal sezeryan oldum dikişimin 2/3 cm üstünde hafif şişlik var bu durum normal mi yoksa ciddiye almalı mıyım
Ozge_brbr Oznur canım bende de var o. Ödem olabiliyormuş normalmiş die okudum. Ama yine de merak ediyorum bende. Bi arkadaşımın ilk doğumunda da olmuş sonra kaybolmuş ikinci doğumunda olmamış.
Leylaa16 Oznur ben 16 subatta dogum yaptim o sisligi götürdüm gosterdim doktor dikisin ipi cikmis dedi eliyle kopardı gecer önemli bir sey degil bazi vücut böyle reaksiyon gösterebiliyor dedi. Korkulacak bir sey yokmus
Oznur Ozge_brbr Heryerin ödem oldu zaten ayaklarım fil ayağı sanki. Bide bnm dikişim estetik dikiş bazı yerler sanki açık gibi sizde nasıl
Oznur Leylaa16 Canım senin dikişin alınacak mı ona göre bişey sormak istiyorum bnm estetik yapıştırmalı dikiş
Leylaa16 Oznur ayy hic sormadim doktor da alinacak gibisinden bir sey demedi. Kaynamis dedi. Kaynamis dedigine göre alinacak bir sey yok.
Oznur Leylaa16 Yapıştırmalı estetik dikiş o zaman seninkinde açıklık var mı doktor banada iyi gibi şuanlık dedi ama bana açıklık var gibi geliyor
Ozge_brbr Oznur bi kaç kişi vajinal muayene ile bakılmış da o yüzden merak ettim umarım bana da ultrason ile bakar
Oznur Ebrarrrr Ya canım Duşa girmekten korkuyorum dikişler açılır diye yapıştırmA dikişlim var sen ne zaman girmiştin yapıştırma mıydı seninde dikişin
Leylaa16 Oznur bana bandaj ciktiktan sonra baska bir bant yapistirildi onunla dusa girebildim.cuma dogum yaptim pazar dusa girdim ben.