Serife07 Kızlar 21 haftalık hamileyim yeni doktorumdan geldim çünkü rahimde zonklama agri sebebiyle dayanamadım çok şükür açılma yokmuş fakat çocuğun başı çok aşağı da dedi progeston verdi normal mi ne yapman gerekiyor ayaklarını dik yat dedi korkuyorum bebeğimi kaybetmekten bide idrar yolları iltihabı icin fitil verdi birşey olmaz demi kullanan varmı ismi de neo penotran forte
zeyolin Serife07 canım bi tecrübem yok ama progestanla ilgili araştırma yapmıştım,ilacını kullandıktan sonra düzelen çok insan var.İlaçlarını kullan ve gün boyu yat derim tehlike geçene kadar
GlsmSar Korkmayın dr dinelyin, bir arkadaşım 26 haftalık ikiz hamileyken aynı durumla karşılaştı , kalan sürede yattı dinlendi ilaç tedavisi de yapışmıştır muhtemelen , şuan ikizleri 3 aylık oldu bile 😊
ZeynepFatih Canım ben kullandım progestan kanamam oldu 10. Hafta da düşük riskim vardı bıraktık ilacı çok şükür şuan 21 haftalığız korkma bol bol dua et ve dinlen 🙏
Serife07 Cok dua ediyorum canlarım çünkü ilk aylarda ben de ikizimin birini kaybettim kullanmıştım ama daha yavrum çok küçük erken doğum da yasayamaz ki ağlamak istemiyorum allahima sığınıyorum çok korkuyorum yavruma birşey olnasindan
ZeynepFatih Serife07 canı veren de allah alanda kuzum içini ferah tut zaten yiyecek ekmeği varsa ne kadar erken doğarsa doğsun Rabbim sana bağışlar duanı et bol bol üzülme sen üzüldüğün zaman bebiş de etkilenir 🙏 Sağ sağlim kucağına alırsın İnşaAllah ☺
Serife07 ZeynepFatih allah razı olsun canım benim çok teşekkür ederim sizlere ya haklısın allahım korusun yavrumu bana bağışlasın bide ilk olunca com farklı ya