Yani kesmeyi zar zor görüyorsa, bebeği nasıl, görüyor anlamıyorum o nasıl doktor ya ayrıca 8mm olsun herjesinki aynı boy olacak yok ya sen gönlünü ferah tut çok da, inanma bence benimde 6+1 Ken doktora, gittim kese oluşmuş bebeği besleyen tüp de oluşmuş ama bebeği göremedim 8. Haftada gel dedi böyle olan, varmı peki hanımlar
NMNM