Burda yok bebeğini aldırmayı düşünüyor musun ,düşünmüyorsan hiç yaptırmana gerek yok diyenler olmuş.Arkadaşlar doktor musunuz siz acaba ? Buraya yazan kişi ya bilgi almak için fikir ediniyordur ya da yaptıranlardan yine bilgi alıyordur.Sen yaptırma arkadaşım ama millete yaptırma gerek yok diye hem aklına hemde vebaline girmeyin.Ayrıca bebek belki down sendromlu değil başka bir sorunu var.Buna göre doktor yol izler.Ayrıca %100 değil diye nasıl bir yüzdelik dilim verebiliyorsunuz ki.Kaç sene okudunuz bu branş için 🙄 Doktor 2’li testi yapıp bir sorun görürse 3’lü test ister olmadı amniyo sıvısı alınır.Sana doktor gerek yol dedi diye başkasına da gerek yok diyemezsin karşındaki insanın gebeliğinin nasıl gidip ne durumda olduğunu bilmiyorsunuz, yapmayın anneler.Bu test sadece down sendorumu değil bütün organları kapsıyor, belki ultrasonla bakarken o an kalbinde bir sorun olduğunu görüp fark edecek doktor.Boşuna mı kan verip ultrasonla 20-25 dk doktor inceliyor.Sadece ense kalınlığına bakacak olsa 2 3 dk da çıkarır odadan ztn.O yüzden insanları yanlış yönlendirmeyin.