Merhaba nst de düzenli sancılarım çıkıyor ama açılmam yok bebek de kanala oturmamış, 39.haftadayız. Farkli bir sikayetimdem dolayi hastaneye geldim bugun. Gelmişken bebekle ilgili bi sıkıntı var diye de bakıldı. Nöbetçi Doktor ilk gebeliklerde son aya kadar bebeğin kanala oturmasını bekleriz eğer oturmamışsa çatın uygun değildir. Sezeryana döner dedi. Kendi doktorum böyle bişey söylememişti. Son haftasında olup bebeği kanala yerleşemeyen var mı acaba