-3516fnd- Merhaba kızlar 14+2 hamileyim.Hamileliğimden bu yana başım sık ağrır oldu. Bu şekilde sık başa ağrısı yaşayan var mı aranızda, bu normal mi acaba? Varsa ağrı kesici ne kullanıyorunuz? Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim ☺️
Symsglm -3516fnd- ilk zamanlar bulantı yerine bende de baş ağrısı oluyordu. Parol içmeye izin veriyorlar ama ya 1 ya 2 defa içmişimdir. Çok şiddetlendiğinde karanlık bir odada uyuyordum hafifliyordu
eliffgokayy1711 -3516fnd- benim başım ağrıdığında serum yemeden geçmiyor saçlarımı yolup kafamı duvara vuracak hale geliyorum
Burcu2626 O haftalarda benim da cok basim agriyodu Allaha sukur uzun zamandir agrimiyo agridigi zamanlar da acikcasi hic ilac kullanmadim basima ve boyunuma buz koydum o sekilde hafiflettim
snil Tansiyonunuzu düzenli takip edin. Benim baş ağrılarım tansiyon yükselmesinden kaynaklanıyormuş (Özellikle küçük tansiyonun yükselmesi önemli) Stres kaynaklı da olabilir, umarım kısa sürede kurtulursunuz 🙏