Merhaba ben 12.haftamda şiddetli bir kanama geçirdim kanamam durmuştu ilaç ve iğne kullanıyorum fakat kese etrafında kanama alanı vardı düşük
riskim var su an 14. Haftadayım ve kahverengi bir akıntı gelmeye başladı peçetede görüyorum durumu böyle olan bar mı ne yapmalıyım yardım edin 🙏🏻