Seems Merhaba. Ben 22 haftalık hamileyim ve en son bebeğimin tekmesini dün hiss ettim saat 23:25 gibi ondan sora gece boyu ve şimdiye kadar çok bişey hissetmiyorum bu normal mi?
Esrahmet Normal 24.haftaya kadar normal düzensiz hissetmen sonra hissetmeye başlayacaksın zaten yine de çikolata yiyip sol tarafına yat 1 saat fln ozaman hissedebilirsin ama korkmana gerek Yok doktorum bana böyle demişti
Benimguzelkiziim Yemek yerken sessiz ortamda ye çikolata yedikten sonra uzan telefonunu eline al oyalan hissedebilirsiniz belki stres yapmayın 🙏