Seems Merhaba. Ben 22 haftalık hamileyim ve en son bebeğimin tekmesini dün hiss ettim saat 23:25 gibi ondan sora gece boyu ve şimdiye kadar çok bişey hissetmiyorum bu normal mi?
1234ipek Seems kaç gündür hareketli olan bebeğimin bugün hareketleri çok çok azdı tatlı yedim mecbur şimdi dans ediyor içeride 😊 bi dene istersen
Bsrkoc Seems çok çok normal 30 dan sonra tam anlamıyla hissedersin ben ilk 20. Haftamda hissettim ama 30 dan sonra hareketlendi şuan 35+4 olduk yerimizde duramıyoruz 😊
Mbmb Seems Canım aynı şeyi geçen haftalarda yaşadım. Bende 23 haftalık hamileyim. Doktora gittim gayet normal bu haftalarda dedi için rahat olsun
Melisbol Seems bencede normal canm bende 20. Haftama girdim doktora ara sira hissedyrm dedm daha tam hissetmezsin 24 den sonra daha sïk hisstmeye baslarsin dedi :) ultrosonda hareketleri iyyse sorun yok