Kivilipastaa 39+6 hafta olduk ama çok iştahsızım hiç bişey yemesem canım hiç istemez niye böyle oldu ki siz de böyle misiniz 🤷♀️
Seymaert Kivilipastaa bende niye olmadı o ya 🙄 aksine o kadqr acıkıyorum ki 39a girdiğimden beri. Şuan 40+3üm gece açıklıktan uyanıyorum resmen birşey yemeden uyuyamaz oldum 🤦♀️ +20 kilo nasıl vereceğiz bu kiloları 🤣
ZKopuz Kivilipastaa 37+3 bende de iştahsızlık var kusma var mide bulantılarım artttı çok doğum belirtileri diyorlar ama hayırlısı tabi
Kivilipastaa Seymaert olsun kuzum olsun verilir ben çok almadım 7 8 kilo felan aldım 62ydim şuan 68 im bebiş 3400 felan şuan seninki ne kadar kuzum
Hasanne Doğum zamani yaklaşınca oyle oluyor canim istahsizlik kilo kaybi yasaniyor ilk dogumumda benimde olmuştu
Kbrashnn Kivilipastaa bebiş iyi şuan 3500 kilo, bu arada 2 gündür bende de baş ağrısı var doğumlamı alakalıymış ?
Kivilipastaa ZKopuz benim mide bulantım hiç geçmiyo artık bunu Doğum belirtisi göremiyorum 😂 ama iştahsızlık ve yorgunluk ve baş agrısı var 🤦♀️
ZKopuz Kivilipastaa aynen mide yanması da baş tacım oldu onsuz nasıl yaşarım bundan sonra bilmiyorum 🤪
Kivilipastaa Seymaert benimde salı günü kontrolüm 6 aralıga kadar bekleriz belki geçer de dedi 1 haftamız var yani kendi gelmezse suniyle başlatıcak Doğumu 🤷♀️
Kivilipastaa ZKopuz hahaha 😂😂😂ay yok o gitsin istemiyorum bacak kramplarımdan bezmiş durumdayım mümkünse eski kiloma dönüp güzel güzel kotlarımı giyiyim güzelce uyuyayım 😂😂😂😂😂hamilelik güzel hoş fakat Bunlar olmassa 😂😂😂
ZKopuz Kivilipastaa evet Allah hep Sağlık verdin bebeklerimize de cektiklerimiz anısı kalacak insallah ❤️ Ama gerçekten son günleri çok yorucu geçiyor
Kivilipastaa ZKopuz hayır şuan kafama takıcak kadar korkum yok ama hastaneye gitmekten korkuyorum neden bilmiyorum 🤷♀️
ZKopuz Kivilipastaa benim de yok nedense bende daha çok Doğumdan sonrası için korkuyorum adapte olabilir miyim diye. Sizde muhtemelen hastane ortamından bıkmıslık var sonuçta çok sık gidiyoruz
Kivilipastaa ZKopuz ay öylemi dersin yani şöyle hissediyorum sancım iyice sıkıştırana kadar hastaneye gitmek istemiyorum yada doktor dicek gel yatışını yapalım ancak öyle 🙄
ZKopuz Kivilipastaa şu hikayeler filan da insanı etkiliyor yok şöyle kontrol ettiler yok böyle yaptılar diye aslında okumasak daha iyi☺️ Ne güzel korkunuz yok siz ona odaklanın ayrıca bebeğin sağlığı için hemen gitmek en mantıklısı olur siz kendinizi böyle şartlandırmayın