Taze_hamis Kızlar bugün kürtaj olalı tam 1 ay oldu. Az önce gebelik testi yaptım hala pozitif çıkıyor. Aranızda böyle bişey yaşayan var mı? Beta hcg salgısı ne zaman bitmeli ? Neden bitmedi hala kafam allak bullak 😞😞😞😞😭😭😭😭
Taze_hamis masalsii yaaa öyle mi içim rahatladı çok stres olmuştum parça mı kaldı diye. Dr parça kalmadığını söylemişti ama yine de pozitif çıkınca stres oldum
masalsii Taze_hamis genelde 40. Güne kadar olman gerekiyor ben tam 30. Gün regl olmuştum ama hiç gebelik testi yapıp bakmadım da doktor 30-40 gün arasında olursun demişti öylede oldu , korkma canım o parça bırakma çok nadir oluyormuş