merve21_ Kızlar 22+5 haftalık hamileyim dün geceden beli sancım var az önce ilk baş pembe leke sonra çay bardağı kadar su geldi çok korukuyorum ve 2 kaybım oldu bundan önce
42-AySe-07 merve21_ Geçmiş olsun kuzum inşallah kötü bişey yoktur Rabb'im sağlıkla kucağına almak nasip etsin 🤲
Ilknur_emin merve21_ inşallah kötü birşey çıkmaz canım.o zaman bende. Çok kanama lekelenme yaşadım ama bebisleri Allah koruyor. Şimdi 29 haftalık olduk
merve21_ Bakiberat mavera 42-AySe-07 cerrah61 sağolun kızlar Allah razı olsun yeni geldim hastaneden erken doğum riski var inşallah ta olmaz bebeğime sağ salim kavuşurum
Ilknur_emin merve21_ dikkat et canım çok geçmiş olsun rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin sürekli yat kalkma sinir sıkıntı stresten uzak dur