Emine67 Kızlar 36+4 haftaligim. Reflu cok ust boyutlarda ve beni cok rahatsiz ediyor. Birde ozellikle son bir kac gundur inanilmaz bir baş agrisi halsizlik ve bas donmem oluyor acaba bu normal mi sizede oluyor mu ?
Zade Emine67 Reflüm çok şükür geçti gibi canım ya belki bebeğin pozisyonundan olabilir benim ki baş kanal da artık çok baskı yapmıyor mide me sanırım.. ama baş dönmem çok oluyor benim de uzun süre ayakta kalamıyorum sanki ara ara dünyayla bağlantım kesiliyor gibi oluyor o ara hemen uzanıyorum yada bişeyler atıştırıyorum
Vera18 Emine67 36+1 reflüm yok çok şükür çok nadir mide yanmam oluyor yatarken bir şey yememeye dikkat ediyorum. Ama halsizlik sürekli bir uyku hali var başlarda ki gibi olmaya başladı. Tansiyon düşüklüğüm var çok ayakta kalmamaya ve uzun süre aç kalmamaya çalışıyorum yoksa hemen başım dönüyor midem bulanıyor
Emine67 Zade ayni sekilde canim cok basim donuyor beynim sanki uyusuk geziyorum. Esimde iste oldugu icin evde yalniz oluyorum sanki yıgılıp kalıcakmisim gibi hissediyorum 😔
Zade Emine67 Çok yormamaya bak kendini kötü hissettiğinde hemen uzanıver canım dinlenince toparlıyor insan
Ozlem35 Aynı benimde çok kötü midem yanıyor, özellikle sırt bölgemi koltuğa dayadığım zaman....Baskı mi yapıyor ne resmen midem ağzımda gibi...Çok halsizim hiçbirşey yapmak istemiyorum.Hep uzanayım yatayım o moddayim 😑 36+3
glnzk Migde yanmam sadece kızartma yağlı yeyince oluyo bende yemiyorum hamileliğimden beri onun dışında bas donmesi yok galiba fark etmedim ama iki bacağımın arası ağryo bazen 37 olduk bakalm 😣
Derya87 Nasip olursa 9 unda dogum var aynı sorunu yaşıyorum midede baskı istifra sürekli ögürme durumu yaşıyorum halsizlik uyku halide var doktora sordum kontrolde serum takalım rahatla dedi istemedim