Merhaba arkadaşlar 4 aylık evliyken hamile kaldım bebeğim karnımda iki aylıktı kalp atışını dinlemeye gitmiştim 9 gün olmuş ölmüş dediler kürtaj oldum ondan 6 ay sonra tekrar hamile kaldım kanda pırtılaşma var iğne kullanıyorum hergün 9 tane hap kullanıyorum şu an oğlum 26 haftalık ama doktor 32 haftalığa kadar riskli diyor iş tutma fazla yürüme diyor korkuyorum başına böyle Bi olay gelen barkı şu an bebeklerini kucağına alan.?