mmeleky ben de 10 gun once yaptirdim korkmayin hic, ac karna gidin once ac sonra da icecekten 1 saat sonta kan alirlar onceden yaptirmadiysaniz once 50ml lik yapiyorlar zaten o sorun olmuyor hic.. 100 luk de 3 kere aliniyor sadece ac beklemek insani biraz yoruyor ama ben hic hareket etmedim cikip oturdum hep kendimi yormadim aç olduğum için