_betul_ tekrar hamile kalamadım canım sadece eylülde kimyasal yaşadım hatta kafama takınca hormonların oynadı sonra onları düzelttik😊bu arada namazına engel değil ilk regliden sonra abdestlendim ve namazımı kıldım çok araştırmıştım o sıralar tabi 10günden sonra regli olmadığı için kılabilirsin,bebek tamamen hareketlenip uzuvları büyümüşse farklı oluyormuş bizde hocaya sormuştul,benim 10.haftada kalbi durdu ama gelişimi 6+5te kalmış,sanada çok geçmiş olsun canım