Kızlar beni 4aylık ikiz bebişleri olan anneyim bu yaşadıklarınızın hepsi normal hatta siz daha yolun başındasınız daha çok şeyle karşılaşacaksınız😊 ama önemli olan bebişlerinizin sağlığı eğer sormak istediğiniz kafanıza takılan bişey varmı sorabilirsiniz😊