Deniz14 alt üst pijama sezeryanda çok zorlar ben de sezeryan oldum gecelik giydirdiler direkt çünkü kanama kontrolü yapılıyor ilk gün devamlı bir de benim hastanede tuvalete hastabakıcılar götürüyordu ilk gün ama külot gibi olanlar zor değil onu söyleyebilirim kenarından yırtarak çıkartıyorsun giyinirkende oturduğun yerde ayaklarını sokuyorsun zaten ama pijama altıyla rahat edemezsin bence bir de gecelik bulundur yanında