Cok erken değil mi ? İlk gebeliğin mi bilemiyorum ama ben 19 da bir pit die tek harekwt hissettim baska hissetmedim derken bole böle az az hissetim. yani suan hep hareket hissetmessin. Daha kemiklerk yok cok yumusak kikirdak onlar. Korkma. Kikirdakta hissedilmiyor. Daha cok hafta geçmesi lazim hergun net hissetmin icin 😚