Meryyys Kizlar 20+3 gunluj hamileyim gobegim yeni yeni cikiyor ve agrimaya basladi. Sizin gobeklerinizde cikarken agrimaya basladimi ozellikle gobek deligi etrafi. Esnedigi icin agridgini dusunuyirm ben carsamba doktoruma da sorcam ama merak ettm.
Ftszgn Meryyys evet canım Rahim büyüdüğü için agri yapıyormuş rahim kasları geriliyor çünkü .ben de korkmustim sormustum doktor a
masalsii Meryyys ya benim dünden beri sol taraf karnım arada sağ tarafı ağrıyor kısa kısa acıyor geçiyor acaba göbeğim çıkıcak ondanmı korktum bende valla ☹️
Meryyys Ftszgn ayyy iyi ya bende korktum. Zaten 4 5 gunde buyudu ogunden beri agri var ama insab acaba mi diyor turlu turlu sey geliyor akla. Carsamba gttigimde gene danisirim bende bi sahol canim
Meryyys masalsii benimde oyleydi simdi genel olarak agriyo canim. Adet agrisi gibi sancili degil ama genede agriyi hissedebiliyosun. Seninde muhtemeln oyledir
masalsii Meryyys ağrı şeklinde evet kısa sürüyo zaten 20 saniye falan ara ara oluyo hatta baya korktum progestan kullanıyorum doktor bitince kullanma demişti randevuma da 2 hafta var yarın doktora gitmek geldi aklıma direk insan tedirgin oluyor ben 15. Haftamdayım ama alt karnım biraz vardı belkide büyücek bilemedim
Meryyys masalsii insallah saglikla atlatrz bugunleri 😊 ama muayeneye gttigimizde gene de doktorumuza danisalim cnm.