Canım bende aşılama ile hamile kaldım. 12. Gün idrar testinde ilk idrar ile yaptım sabah silik çıkmıştı. O gün akşam kan yaptırdım 157 çıktı. Drum ilaçlardan olabilir iki gün sonra Tekrar yaptır dedi ve bu kez 329 çıktı.Drum hamilesin demişti. Ve senin gibi kaşık ağrısı ve adet olacakmış gibi karnımda ağrı vardı. Rabbim gönlüne göre versin inşallah sende güzel haber alırsın 🙏