Raaabiadmrtrkmn Kayınbabamın adını koymak istiyoruz ve yanına isim düşünüyoruz başına veya sonuna. Bebekken ölen kaynımın ismi Murat mış. Uyumlu mu bilemedim ikisini mi koysam ? ☺️ Yada önereceğiniz mi isim?
Raaabiadmrtrkmn aysenur4 onu düşündüm aslında ama şimdi haliyle benim ailem benim babamın ismiyle eşimin tarafı eşimin babası ismiyle çağıracak bu seferde ikilem olacak gibi hissettim ☺️
duyguyilmaz Hadsizlik yapmak istemiyorum ama niye kayinpederin ismi sizinki baba degil mi? Ustune bide ikinci isme de kayninizin ismini dusunuyosunuz. Ben olsam kirilirdim sahsen.
Raaabiadmrtrkmn Babamı ikinci plana atmıyorum şimdi düşünki kayınbabam ve babamın ismini koyduğumu. Kendi tarafım babamın ismiyle eşimin tarafı kaynbabamın ismiyle çağıracak. İkilem olmaz mı çocuk açısından. Kayınbabamdanda çok şükür öyle kötü bi davranış ters bi davranış görmedim kaynanamdan da öyle. duyguyilmaz
Gizemkara21 duyguyilmaz İkinci bir oğlu olur ona da kendi babasının ismini koyar ne olacak ki babası da anlayışla karşılar
duyguyilmaz Raaabiadmrtrkmn ben yine de karsiyim. Madem oyle kayinpederin ismi de koyulmamali bence. Ama cogunuzun esi bu konuda nedense baski yapiyo sanki kadinlarin babasi yokmuscasina. Nebiliyim ben baba olsam uzulurdum😞
Deletedmom133 duyguyilmaz bende öyle düşünüyorum ya hiç koymam yada ikisi olur onun ki baba da benim ki patlıcan mi hem ikinciye kendi babanı köy üçün üye kaynana herkes isim koyacak diye 10 tane çocuk mu yapalım 🤣
Ezgi05 Benim ablamda babamın ve kayınbabasının adını koydu isteyen taraf istediği gibi seslensin ikisi de adı sonuçta dedi. Adı İbrahim Ali herkes ali diyor herkesin ağzı öyle alıştı zaten İbrahim'e tepki vermiyor😄
duyguyilmaz Ayy neyse kizlar ben bos bulunup cenemi tutamadim konu baska yere gitti herkesin kendi karari sonucta🙊