Benimde 2.gebeligim.25+2 deyim gecen haftalarda bana da ayni sey olmustu.birden hareketleri yavasladi bebegimin.bunun en buyuk sebebi galiba o ara cok yordum kendimi..surekli hareket halindeydim.misafirim geldi falan derken yoruldum baya..ne zaman ki dinlendim tekrar hareketlendi..korkmayin bazi donemler oluyor böyle..simdi ise cok daha hareketli her hareketini hisseder oldum:)