tugbaekinci 40+1 oldu Bugün ama 2 cm açılma dışında hiçbir doğum belirtmek yok. 40 haftayı bitirip kendi sancılarıyla doğumu başlayanlar var mıdır?
asyaa15 tugbaekinci acabaki merak ettigimden soruyorum açılma ilerleyip sancısı olmadan dogum olmuyormu 😂 yani 7 8 cm açılma oldugu halde hala sancısı olmadan doguruluyormu ki 😅
Duuyguum asyaa15 öyle olan da varmış sancı oluyormuş ama hissedilmiyırmuş sadece bebek kendini dışarı atarken ıkınma isteği geliyormuş o kadarcık