Momyorgun Aksamdan beri sürekli çamaşır değiştiriyorum akıntım çok arttı sezaryen Doğum planlandı ama daha iki hafta var sizce normal mi?
Sakire Momyorgun aynı haftadayız. Benim de akıntım çok yoğunlaştı. Hep vardı ama bu haftalarda artış gösterdi. Ama normal diye biliyorum korkma. Sürekli değiştir iç çamaşırını mantar olma. Benim de sezeryan 9unda . Hayırlısı ile inşallah
tgbasaritas Momyorgun ben de 35+3 um benimde ayni sekilde. Bide gece yatmadan progestan fitil yapiyorum o daha da arttiriyor akintiyi. Bazen gunde 3kez camasir degistiriyorum. Doktoruma sormayi unuttum yarin saglik ocagina gidicem orda sorucam.
Momyorgun Sakire cevabınız için teşekkür ederim bir korku basmıştı kontörlük salı günü. Allah herkesin evladını korusun insan korkuyor
Sakire Momyorgun rica ederim. Korkuyor insan tabi herşeyde. Zaten şu sıralar son bir kan ve idrar testi yapılması gerekiyor. Bana cuma günü yapıldı. Rutin ve son testmiş bu , sende bir sor istersen doktoruna yapmadıysa.