Bir ay içinde 2 kez grip geçiriyorum tam atlattım derken 2 . Grip daha kötü başladı nefes almakta güçlük çektim gece uyku uyuyamadım 2 burnumda tıkandı.Acile gittim sadece oksijen verdiler o da fayda etmedi.Sinüs forvet kullan dedi acildeki doktor okyanus suyu dedi onlarda fayda etmedi.Kendi doktoruma gittim ilaç yazı antibiyotik ,bağışıklık güçlendirici,Burun spreyi şuan ise hala burnumun biri tıkalı ve öksürük başladı balgam var.Sanki Zemheri de kalmış gibi hasta oldum sırt ağrım çok fazla ne yaparsam yaptım geçmiyor musallat oldu .Allah hepimize şifa versin