Alimsme Kızlar ben 6+4 günlük hamlymde böyle sanki adet olackmsm gibi hafif ağrılarım oluyor belim falan ağrıyor sizdede oluyrdmu
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Alimsme Herkesin hamileliği farklı .Bu gibi durumlarda doktoruna danışmalısın.Çok sık ağrın varsa kasıkların sürekli geriliyorsa akıntında artış varsa kontrole gitmelisin bence.
Oglusumbebegim O zamanlar benim de oluyordu da normal sayılıyor tabi sebepleri farklı olma ihtimalini de aklından çıkarma doktor kontrolde bir sorun yok diyorsa sıkıntı yoktur sanırım