Hamide5352 Kızlar tam 37 haftalık bugün ve ishal olmuşum çok şiddetli bir şekilde karnım ağrıyo sizce doğuma mı işaret?
gurcem Kuzum her ıshal dogum degıldır.Bıraz gozlemle bakalım sancılar ne durumda,nişan gelıyor mu? Enerjık hıssedermıssın kendını bıze egıtımde oyle demişlerdi 🥰 tabı herkesin farklıdır.Ama bır ıshalle olur mu sanmıyorum