Arkadaşlar merhaba, ben uzak bir yerde eşimle çalışıyorum doğuma aileler gelemeyecek sonrasına da ben toparlanınca gelecek bu süreçte doğum yapmış tecrübeli bayanlardan sormak istiyorum bilhassa çok mu yardıma ihtiyacımız oluyor eşimin on günlük izni olacak onun ilgilenmesi kafi gelmez mi? Bide bu durumda olup Doğumdan sonraya ne gibi hazırlıklar yaptınız