Arkadaşlar merhaba,daha önce 2kaybım oldu gerekli testleri vs yaptırdık bizde ve tekrar denemeye başladık bu ay ovulasyon takibi de yaptım,ayın 24ü yumurtlama günüydü,reglime 8gün vardı dün erken gebelik testi yaptım dayanamayıp ama birşey çıkmadı,birşey yok mudur bu ay yoksa testi 2-3güne tekrarlamalı mı Bilemedim 🤷🏼♀️