nvrzcyln eminegizem Ben gebeliğimi ilk öğrendiğimde mecburen gitmiştim 3 yada 4 cümle ancak kurmuştur. İlgisizdi biraz maalesef 🤷 Tabi gebelik çok yeni ve bebek çok küçük olduğu için de söyleyecek pek bişey yoktur belki bilemiyorum..