Arkadaşlar son 4 gündür kahverengi lekem geliyor
Günde iki damla bazen bir damla şeklinde. Doktora dün gittim anlattım durumu yat dinlen beta hcg isteyelim öğleden sonra dedi tamam dedik. Artışlarım çok güzeldi 2,5 kat artıyordu.
En son geçen hafta pazartesi günü baktırdık 2535 idi. Bir hafta sonra 6239 olmuş. Doktor baktı iyi artmış evde yat dinlen sadece dedi birde decavit vitamin hapı verdi hepsi bu.
Geçen hafta pazartesine kadar 2,5 katı artan değerim şimdi iki günde 1-1,5 katına yükselmesi normal mi? Yaşayan oldu mu?
Biraz doktor başından savmış gibi oldu. Kendi doktorum henüz tatilden dönmedi şu aşamada da özele gidemiyorum çok fazla izin aldım. Yaşayan oldu mu bu durumu?
Biraz huzursuzum size de sormak istedim