zumrutt_77 Aşırı bulantı çekiyorum hergün acildeyiz ve gidince serum takılar idrar yolu enfeksiyonun var diyip 1 tane toz yazıyorlar 1 aydır böyle ama geçmiyor ne yapmam lazım yaşayan varmı enfeksiyon bulantı yaparmış
Ummuhumeyra zumrutt_77 zencefil limon çayı deneyebilirsin canım doğal olarak.. genelde rahatlatır bir çoğunu Rabbim şifa versin anne olmak zor 😍🤰❤
Leyla9292 zumrutt_77 bende gebeliğim in ilk haftalarında bulantı çok yaşıyordum bi ara enfeksiyon oldu bulantılar dahada artı acile gittim serum taktılar ve enfeksiyonun bulantıları dahada artırdığını söyledi ne kadar su içersen daha çabuk atlatırsın kendini sürekli kuru tut iç çamaşır sürekli değiştir ütüle giy.
Leyla9292 zumrutt_77 bulantılarım için hiçbirşey bana mısın demiyordu çok kötüydüm hiç yemek yapamaz yiyemezdm kimsem de yok kaldığım yerde.eğer sizin varsa evde kalmayın temiz hava alın kafanızı dağıtmaya çalışın..başkaları yapınca yemek yiyebiliyodum ama
zumrutt_77 Deletedmom124 elma asidi geri çıkıyo leblebi dahi tuzlu çubuk deniyorum ama nafile çıkıyor