Kızlar merhaba 12 haftalıkken kız denildi 16 hafta olduk doktor kız gibi ama bacak arasında şişlik var gibi erkek organına da benzemiyor detaylıyı bekleyelim büyük ihtimal kız olabilir ama dedi ilk çocuğum hiç farketmez sağlıklı olsunda ama insan merak etmeden duramıyor içimden geçen hissettiğim erkek ağzımdan da hep oğluş falan kaçıyor severken bacak arası fotoğrafını yüklüyorum sizce nediiir 🙃 anlayanlar yorum yaparsa sevinirimm resimag.com/p1/323336792f7.jpeg