Mraba arkadaslar. Size birsey sorcam lutfen bilenler yarfimci olsun. Simdi ben 28+4 haftalik hamileyim bu 29haftalikmi sayiliyor? Doktorum bana dediki ben kan grubum negativ oldugundan bana igne olunacak.ama 30haftada. Simdi ben 29+3 olursam o zaman igne icin gide bilirmiyim? Yurt disinda yasiyorum ve doktorumla cok az konusa biliyorum o yuzden kendisine ulasamiyorum.yardimci olurmusunuz?