Lilensa annemsii normal değil bence ben o haftayı geçtim böyle bir belirti olmadı bende doktora git ne olur ne olmaz.
annemsii Gzrilknur Elifusa ddduygu Saolun eşimi bekliyorum gidicem şimdi 40 dk uzak bize hastane ve şuan tansiyonum çok düşük bişeyde yiyemiyorum daha önce böyle olmamamıştım
annemsii Gzrilknur hiçbişeyim yokmuş öyle dediler yeni geldim eve tansiyonum düşük oda bişey yemedim ondan galiba
Gzrilknur annemsii kız bişey yemesen tabi düşer. Bende akıl edemedim sende söylemedin. Gebesin bi de. Aç bırakma kendini. Geçmiş olsun